mylifeassim

Alla inlägg under april 2012

Av Sammie Mc'Kay - 29 april 2012 20:03

Hej, hej!

Jo, det har inte varit någon blogging

eftersom att jag håller på att jobba på en ny design!

Header, bakgrund ja.. rubbet.

Men det ska nog bli ändring på det när

designen är bytt ♥

Until Next Time..


-Sissi

Av Sammie Mc'Kay - 21 april 2012 19:00

lol.. jag spelar ett spel som heter: Gosupermodel.se

där man typ gör tidningar.. där har jag nyligen gjort denna

framsida som väntar på godkännande :P

Tja.. har även gjort innehålls sidan ♥

Snyggt? :D

Gör allt i PhotoShop ♥

vet att "ramarna" på bilderna bleb fail o så.. men jaja..

Just det.. påtal om det.. har inte spelat sims på ett tag eftersom att det LAGGAR så mycket..

Men ska försöka avinstallera lite onödiga grejjor, o börja igen ♥ 

Av Sammie Mc'Kay - 8 april 2012 22:27

-----------------------------------------------------------------------------------------

"Text" = Någon tänker något.

-Text. = Någon säger något.

Text. = "Berättaren" berättar något.

Lila Text. = Sammie Pratar/Tänker.

Blå Text. = John Pratar/Tänker.

----------------------------------------------------

- Jag är Gravid..

-D-Du är vad?! Men.. hur? 

Det, uppstod en tystnad.

Ingen, sa ett knyst. Men tystnaden bröst av Sammie mobils ringsignal.

-Ja, hallå?

-Jaha, okej.

-Ja, det gör jag. Okej, vi ses där.

Hon, la sedan tyst på och vände sig mot John och såg rakt in i hans ögon.

 

Han, öppnade sin mun för att säga något, men ångrade sig.

Det, blev Sammie som bröt tystnaden igen.

-Jag, ska bo hos Jenni..

-VA?! Men varför?

John, stirrade förvånat tillbaks.

-Jag, behöver en paus från allt det här..  

----------------------------------------------------------------------------------

Tja, det var allt för den här gången..

Av Sammie Mc'Kay - 8 april 2012 22:10

Ja, hejsan och välkommen till min blogg om Sims ♥

Här, kommer jag som MÅNGA andra, blogga om sims.

Jag, har inte så många ): men det funkar nog ändå :D

Har: Orginalet, Lyx & Design, Drömjobb, Destinations Världen & Leva Livet :P

Jag, sparar ju pengar så jag ska köpa fler :P

Tja.. dett var typ #1 inlägget :D

Hoppas, jag kmr få fler läsare o så i framtiden ♥

// Eran Sims Bloggare.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan hejsan och välkomna till min blogg, om sims 3.
Jag som driver bloggen heter då ngt.. men nämner inte mitt "strange" namn.. Men kalla mig Sissi :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jag har;

Här kommer ni få se sims;en jag har ^-^

Orginalet.

Drömjobb.

Lyx & Design pyrlpaket.

Destinations Världen.

Leva Livet.     


Ovido - Quiz & Flashcards